جزئياتي ديگر از ماجراي عجيب در شوراي بابل

خرید بک لینک

 ؛واثقي : رئيس شورا باعث ناارامي جلسه شد/ کاشي با چاقو به من حمله کرد! شمال نيوز : رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر بابل بيان کرد: کمي سکوت کردم تا رئيس شورا جلسه را مديريت و کنترل کند اما خانم مرمر فيروزپور به عنوان رئيس شورا، نه تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامي بيشتر جلسه شد.... شمال نيوز : جعفر واثقي عضو مضروب شوراي شهر بابل به شرح دقيق جزئيات درگيري اش با مهدي کاشي پرداخت و گفت: وي با چاقو به سمت من حمله ور شد که ناگهان با لگد در ناحيه قفسه سينه ام نقش بر زمين شدم.


جعفر واثقي امروز در گفت وگو با فارس ، درباره اتفاق اخير در صحن شورا که سبب مضروب شدن وي شده بود، اظهار کرد: حادثه روز گذشته شايد يکي از بدترين حوادث ادوار فعاليت شوراي اسلامي شهر بابل بود که در کمال ناباوري توسط همکار بنده رخ داد.


وي افزود: روز گذشته با 20 دقيقه تأخير در صحن جلسه شورا حاضر شدم که با کمال ناباوري مشاهده کردم يکي از سرمايه گذران که يکي از بدهکاران بزرگ اقتصادي است، کنار صندلي رئيس شورا ايستاده و با فرياد نسبت به نصب بنر شهرداري مقابل مجتمع تجاري خود اعتراض دارد.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر بابل بيان کرد: کمي سکوت کردم تا رئيس شورا جلسه را مديريت و کنترل کند اما خانم مرمر فيروزپور به عنوان رئيس شورا، نه تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامي بيشتر جلسه شد.


واثقي تصريح کرد: به عنوان عضو شورا تذکري به رئيس شورا دادم که معمولاً اگر معترض، مهمان يا مسؤولي بخواهد در صحن علني شورا شرکت کند قبلاً در دفتر رئيس شورا موضوع را مطرح و در صورت موافقت آن، فرد در صحن شورا حضور مي يابد؛ اين موضوع رويه هميشگي شوراست.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر خاطرنشان کرد: در ميان اعتراض قانوني بنده، مهدي کاشي با عصبانيت از جايش برخاسته و شيئي را به سمت بنده پرتاب کرد که خوشبختانه به من اصابت نکرد اما مجدداً چاقوي ميوه خوري را به سوي من پرتاب کرد که اين چاقو توسط خانم نرگس نوروزي ديگر عضو شورا مهار شد.


واثقي اضافه کرد: مهدي کاشي که به هدف خود نرسيده بود، کت خود را از تن درآورد و با چاقوي ديگري به سمت من حمله ور شد، اعضاي حاضر در جلسه تلاش کردند تا جلوي او را بگيرند اما وي همچنان درصدد حمله به بنده بود.


وي ادامه داد: بنده که تمام حواسم را معطوف به چاقوي در دست مهدي کاشي کرده بودم، ناگهان با لگد او در ناحيه قفسه سينه ام نقش بر زمين شدم و چند دقيقه اي نفسم بالا نمي آمد و متوجه چيزي نشدم.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر يادآور شد: همکاران، مرا به اتاق خارج از جلسه منتقل کرده و با پليس 110 تماس گرفتند اما تا رسيدن پليس در محل شورا، مهدي کاشي از شورا بيرون رفته بود.


واثقي تأکيد کرد: با توجه به درد شديدي که در قفسه سينه احساس مي کردم، بلافاصله به بيمارستان رفتم و معاينات و تصويربرداري از قفسه سينه ام انجام شد، چند ساعتي در بيمارستان بستري بودم که  بعد از آن با درخواست خودم از بيمارستان مرخص شدم.


وي با اشاره به اينکه قصد رسانه اي کردن اين موضوع را نداشتم، گفت: با توجه به کتمان اين حقيقت تلخ از سوي برخي از همکارانم در شورا درصدد شدم وقايع روز گذشته را به اطلاع شهروندان عزيز برسانم.


جزئياتي ديگر از ماجراي عجيب در شوراي بابل ؛واثقي : رئيس شورا باعث ناارامي جلسه شد/ کاشي با چاقو به من حمله کرد! شمال نيوز : رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر بابل بيان کرد: کمي سکوت کردم تا رئيس شورا جلسه را مديريت و کنترل کند اما خانم مرمر فيروزپور به عنوان رئيس شورا، نه تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامي بيشتر جلسه شد.... شمال نيوز : جعفر واثقي عضو مضروب شوراي شهر بابل به شرح دقيق جزئيات درگيري اش با مهدي کاشي پرداخت و گفت: وي با چاقو به سمت من حمله ور شد که ناگهان با لگد در ناحيه قفسه سينه ام نقش بر زمين شدم.


جعفر واثقي امروز در گفت وگو با فارس ، درباره اتفاق اخير در صحن شورا که سبب مضروب شدن وي شده بود، اظهار کرد: حادثه روز گذشته شايد يکي از بدترين حوادث ادوار فعاليت شوراي اسلامي شهر بابل بود که در کمال ناباوري توسط همکار بنده رخ داد.


وي افزود: روز گذشته با 20 دقيقه تأخير در صحن جلسه شورا حاضر شدم که با کمال ناباوري مشاهده کردم يکي از سرمايه گذران که يکي از بدهکاران بزرگ اقتصادي است، کنار صندلي رئيس شورا ايستاده و با فرياد نسبت به نصب بنر شهرداري مقابل مجتمع تجاري خود اعتراض دارد.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر بابل بيان کرد: کمي سکوت کردم تا رئيس شورا جلسه را مديريت و کنترل کند اما خانم مرمر فيروزپور به عنوان رئيس شورا، نه تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامي بيشتر جلسه شد.


واثقي تصريح کرد: به عنوان عضو شورا تذکري به رئيس شورا دادم که معمولاً اگر معترض، مهمان يا مسؤولي بخواهد در صحن علني شورا شرکت کند قبلاً در دفتر رئيس شورا موضوع را مطرح و در صورت موافقت آن، فرد در صحن شورا حضور مي يابد؛ اين موضوع رويه هميشگي شوراست.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر خاطرنشان کرد: در ميان اعتراض قانوني بنده، مهدي کاشي با عصبانيت از جايش برخاسته و شيئي را به سمت بنده پرتاب کرد که خوشبختانه به من اصابت نکرد اما مجدداً چاقوي ميوه خوري را به سوي من پرتاب کرد که اين چاقو توسط خانم نرگس نوروزي ديگر عضو شورا مهار شد.


واثقي اضافه کرد: مهدي کاشي که به هدف خود نرسيده بود، کت خود را از تن درآورد و با چاقوي ديگري به سمت من حمله ور شد، اعضاي حاضر در جلسه تلاش کردند تا جلوي او را بگيرند اما وي همچنان درصدد حمله به بنده بود.


وي ادامه داد: بنده که تمام حواسم را معطوف به چاقوي در دست مهدي کاشي کرده بودم، ناگهان با لگد او در ناحيه قفسه سينه ام نقش بر زمين شدم و چند دقيقه اي نفسم بالا نمي آمد و متوجه چيزي نشدم.


رئيس کميسيون تعريض شهري شوراي اسلامي شهر يادآور شد: همکاران، مرا به اتاق خارج از جلسه منتقل کرده و با پليس 110 تماس گرفتند اما تا رسيدن پليس در محل شورا، مهدي کاشي از شورا بيرون رفته بود.


واثقي تأکيد کرد: با توجه به درد شديدي که در قفسه سينه احساس مي کردم، بلافاصله به بيمارستان رفتم و معاينات و تصويربرداري از قفسه سينه ام انجام شد، چند ساعتي در بيمارستان بستري بودم که  بعد از آن با درخواست خودم از بيمارستان مرخص شدم.


وي با اشاره به اينکه قصد رسانه اي کردن اين موضوع را نداشتم، گفت: با توجه به کتمان اين حقيقت تلخ از سوي برخي از همکارانم در شورا درصدد شدم وقايع روز گذشته را به اطلاع شهروندان عزيز برسانم.


 

وقتي ابن تيميه، يزيد را ت...

ما را در سایت وقتي ابن تيميه، يزيد را ت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 15:52

صفحه بندی